Tarapaty hoteli i przewoźników

Tarapaty hoteli i przewoźników

W nowej rzeczywistości handlowej konsumenci są coraz bardziej świadom i wymagający a do tego mają możliwość bardzo rzetelnego przebierania między najróżniejszymi konkurencyjnymi ofertami. Jeśli ten sam towar lub usługę mogą otrzymać o kilka procent taniej nawet w obcym kraju, chętnie korzystają z możliwości zamówienia towaru online, płatności internetowej i szybkiego kuriera. W ten sposób granice się zacierają a wiele usług, do których niegdyś potrzebna niezbędnie była pomoc wykwalifikowanego pracownika – jak dokonanie przelewu bankowego albo zarezerwowanie noclegu w hotelu za granicą i biletów lotniczych w obie strony, dzisiaj ludzie wykonują sami. W bankach kasjerzy na pewno cieszą się z tego, że ludzie przestali przybiegać do okienka z każdą drobną potrzebą, ale w przypadku biznesu turystycznego trudno jest znaleźć pośrednika cieszącego się z tego, że nie jest już potrzebny klientom do rezerwacji hotelowych noclegów i lotniczych biletów. Internet daje niesamowite możliwości nie tylko kontaktu z recepcją danego hotelu, ale przede wszystkim przeczytania opinii i komentarzy turystów, którzy w danym hotelu mieli już przyjemność przebywać i mogą w obiektywny sposób doradzić lub odradzić dany wybór. Sieć stanowi więc dla aktywnych użytkowników idealne narzędzie do planowania prawdziwie udanych i do tego tanich wakacji.