Jednym z najważniejszych elementów, które trzeba dokładnie zaplanować przed opuszczeniem domu na wakacyjny urlop, jest naturalnie nocleg na miejscu. W historii turystyki najbardziej negatywnie wypowiadali się o pośrednikach ci turyści, którzy czuli się oszukani obietnicami cudownego standardu w hotelu. Niestety nie brakowało firm, które masowo sprzedawały klientom pokoje, które nie spełniają standardów europejskich. W katalogach naturalnie wybiera się tylko najatrakcyjniejsze zdjęcia, które nie muszą pokrywać się z pomieszczeniami, do których trafi dany turysta. Dlatego w dzisiejszych warunkach większość turystów przed wylotem sprawdza dokładnie informacje na temat hotelu i jakości obsługi klienta w danym miejscu – głównie w Internecie, gdzie nie brakuje setek komentarzy na temat każdego przedsiębiorstwa, restauracji czy atrakcji turystycznej w danym miejscu. Z tego względu bardzo poważne problemy mają przede wszystkim te hotele, które nie prezentowały dostatecznego poziomu i nie były zainteresowane budowaniem długotrwałych więzi z klientami. W dobie Internetu niezadowolony z pokoju w hotelu klient jest w stanie jeszcze przed opuszczeniem miejsca sfotografować je i następnie zdjęcia te razem ze swoim negatywnym opisem zamieścić na forach i portalach, z których codziennie korzystają tysiące innych podróżników.
Leave a Reply