Poprawa wizerunku turystyki

Poprawa wizerunku turystyki

Moc Internetu sprawia, że w ostatnich latach nawet bardzo słabo trzymające się przedsiębiorstwa poradziły sobie jakoś z problemami finansowymi. Trzeba było jednak dostatecznie wcześnie zorientować się w nadchodzących zmianach trendów na rynku. Przykładem poważnego przeoczenia nowej fali internetowej sprzedaży są globalne biura podróży, które nawet w obliczu drastycznego wzrostu sprzedaży komputerów i Internetu nie chciały wchodzić w sieć a wręcz przeciwnie – z miesiąca na miesiąc wydawały więcej na utrzymanie punktów handlowych w terenie. Klienci przyzwyczajeni do tego, że agent robi za nich wszystko, od rezerwacji noclegu po zajęcie biletów lotniczych i oczywiście dopełnienie innych formalności ubezpieczeniowych, po dziś dzień mają swoich zaufanych konsultantów, którym mówią gdzie chcą polecieć i nie przejmują się niczym więcej. Młodzi ludzie nie lubią jednak takiego załatwiania spraw i o wiele chętniej samodzielnie rezerwują swój nocleg oraz przelot, szczególnie że praktycznie każdy współczesny hotel i linia lotnicza mają swoje strony www, dzięki którym możliwe jest błyskawiczne zebranie wszystkich informacji na temat tras, kosztów i terminów. Dodatkowo w sieci najszybciej znaleźć można podróżnych, którzy mają jakieś opinie na temat danego przewoźnika czy hotelu i można z tych recenzji wyciągnąć wiele ważnych wniosków.